160611

Idag. Hämtat mina bilder från skolan som jag gjort under ettan och halva tvåan.
Jobbat mellan 15 - 19.30. Nu är jag trött och orkar inte ens äta middag. Tror jag bara ska äta lite vattenmelon och ananas^^

Fast en lite kul grej på jobbet idag var en man som köpte glass av mig. Han frågade vilken som var min favoritsort på glass.
jag: just nu är det päronsorbet. Jag har typ värsta grejen för päron just nu så allt ska vara päron, typ päronjuice, päronglass, päronsaft...
man: päronshots!?
jag: nej tyvärr, inte än
man: Va! är du inte 18?
jag: hehe, nej men tack...tror jag...
man: asså jag skulle aldrig gissat på att du va 17, nej nej, snarare typ 20 nånting
jag: hehe, ja det var ju...bra... *pinsam tystnad och jag drar mig sakta undan för att slippa prata mer*

Det var ju lite skoj att han tyckte jag såg äldre ut :P Typ fram tills iår har jag alltid hört att jag ser yngre ut, haha


Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Neee men elin, trodde du var 30 ;O hade jag ingen aning om.. r du verkligen 17 ;)?....

2011-06-17 @ 22:03:11
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0