13/06/11

Skönt med soligt väder idag igen. Har inte gjort mkt alls, perfekt sommarlovsdag! Mest solat, läst, tittat på Tv och plockat lite på mitt rum (som ser ut som om det varit inne en militärstyrka och haft skattletartävling). Och juste, äntligen, äntligen, ätnligen har jag fått en egen dator!!! Skönt att man slipper dela med familjen (vilket är jättejobbigt när man ska skriva skolarbete och så plötsligt är datan upptagen :/ )

Nu har jag iaf sett ett avsnitt av Agatha Cristie's Poirot - Orientexpressen, klassiker^^ Känner för tillfället för att ta en promenad men tyvärr bor ingen tillräkligt nära för att vilja vara ute och walka me mig this time of the day :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0