Grrr

Jag är arg.

Idag kom ryssarna. Jag slutade halv tre, tänkte gå hem men mina sällskaps homies skulle vänta och gå me de som har ryssar så vi kunde typ "make conections". De skulle sluta tre. Så när de väl kommer strax efter tre händer något, typ alla börjar titta nyfiket och spana in dem, och så plötsligt är alla svenskar och deras ryssar borta. Jaha, så står jag där och har väntat en halvtimme lite drygt till "ingen nytta". SÅ kännes det. Då var jag riktigt arg när jag gick hem. Kom hem en timme efter att jag skulle kommit hem... *suck*

Då bakade jag en riktigt sliskig, sockrig och fet sockerkaka med massa olika chokladbitar - mumms


Kommentarer
Postat av: Timalbertine

Merci for all the wonderful writings

2011-11-17 @ 08:00:54
URL: http://timalbertine.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0