Bilder från Stöten



obs alla bilder är oredigerade!


Kommentarer
Postat av: simone

SV: jag är väldigt nöjd med kameran, liten och smidig! Jag tycker att effekterna är rätt så bra dem också, jag har inte pillat med min så mycket i menyn osv, men den har bra leende-igenkänning, eller vad det heter. Lite mindre bra är väl att jag inte är fullt så nöjd när det gäller att jag ska knäppa riktigt riktigt nära bilder, men nu har jag lärt mig att djur inställningen funkar bra, visserligen blommor också, men den är op samma som människor och då är det lite annorlunda, i alla fall vad jag tycker!

Prisvärd är den, bra filming, otroligt grymt att man kan ställa in en grej så att om du ska ta rörliga bilder som hopp bilder, så kan du bara hålla in avtryckaren och kameran tar flera snabba bilder till du inte längre trycker.



Ja, jag hoppas att du förstod min smått förvirrande text, men jag är supernöjd - dock så har vi alla olika åsikter - men den är prisvärd! :) kram

2011-01-13 @ 15:51:57
URL: http://gmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0