Ilska blir till idioti

Fett besviken jag blev när jag äntligen bestämt mig för at gå på ett gympapass, kommer dit och passet är fullt... Men det typiska slutar inte här, nej, för då tänker jag att då ringer jag pappa så får han bara vända (han borde inte hunnit så långt) påväg till mig faster.

Men, nej, det går inte för mobilen har typ dött i bilen påväg dit, så där står jag - ensam. Men min faster bor dock inte så långt därifrån så jag tänker att jag kan ju gå till henne och vara där med henne och pappa en stund. Så jag halkar dit i ashala gympaskor, kommer fram till porten och inser att jag inte har portkoden *suck!*

När jag väntat en liten stund kommer en kille som skulle in där. Jag förklarar lite osammanhängande att jag måste in för mitt gympapass är inställt typ. Han släper iaf in mig så kommer jag till min faster och äter pepparkakor :)

Nu trodde ni säkert att bekymrena slutat, men njaa, inte rikigt, nu blir det bara pinsamt :P
Vi skulle ta me lite grejor hem från min faaster och la dom i flyttkartonger. Sen stannade jag precis innanför dörrarna medans pappa hämtade bilen för att lättare kunna lasta in. Tror ni inte då att killen som släppte in mig kommer precis då? Jo. Han tittar lite undrande på mig och frågar "kommer du inte ut nu eller?" och ger mina kartonger en blick. Och dum som en ko svarar jag "jodå, men jag väntar på bilen" och klappar på en av kartongerna. Asså så jävla puckad jag är!!!


Kommentarer
Postat av: Lizzieee

aaahaha, vilken rolig eftermiddag :P menar inte att skratta åt dig... men det var lite kul ändå...



men jag vet hur himla sur man kan bli av sånt där!



<3

2011-01-17 @ 20:06:50
Postat av: Ellinore

HHAHAHHAAHAHAHAAAHAHAHA typ det roligaste på länge!!! :D <3

2011-01-17 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0