14/1 2011

[hehe oj jag råkade skriva fel datum först, rättat nu]

Bara vanlig dag i skolan, fett lame. Åkte skridskor på gympan - haha fyfan, så jävla dålig på det! Och jag skäms för jag har faktiskt gått på konståkning en gång i tiden...men det är historia. På tal om historia, idag på min nya kurs kultur- och idehistoria fick vi diskutera vad historia, ide och kultur är för något - fett flum :S

Sen jag kom hem har jag...inte gjort nästan nånting - sånt gillar vi! Men jag borde faktiskt gå och gör något vettigt, för det är ändå ingen som orkar läsa den här tråkiga texten jag skriver så egentligen, what a waste of time :P



Liten bild  på en cupcake jag målade för ett tag sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0