Orkar inte!

Idag, har varit så jävla trött hela dan. Tror jag dragt på mig en förkyldning - igen. Ont i halsen, snor, slem ja allt sånt där äckligt... Fan.

Somnade halv ett i natt och gick upp halv elva. Borde väl ändå betyda att jag sovit ganska mycket. Iaf för att vara mig. Men nej, har bara velat sova hela dagen.

Skulle antagligen gjort det om det itne varit för att jag har en religionsuppsats att skriva. Men tror ni jag har gjort det? Nej. Jag har fan haft hur lång tid på mig som helst. Men inte har jag skrivit ett enda jävla skit. Det börjar bli lite panik nu. Dessutom har jag spanskaprov imorgon som jag inte övat till än. Och kolla vad klockan är!
Seriöst, det är en skoldag kvar, fyra lektioner. Jag har tre grejer kvar som e plugg. Inte okej. Förutom spanska och religion är det en bilduppgift som ska va klar. Ahh orkar inte!!! jag e så dålig på att planeeeera. Fan. fan fan fan fan fan fan fan!

Nu blir spanska och sen sova tajm om jag ska klara detta :S

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0