Min jul

Har haft en riktigt trevlig jul i år :) Fick många fina julklappar som gladde mig mycket och varit med min mysiga släkt. 

 I vanlig ordning kom hela släkten på julafton, vi åt mumsig julmat, tittade på Kalle & c:o (fast okej, ärligt talat sov jag någonstans där ifrån djungelboken...), fika med tårtor, julklappsutdelning (SÅKLART) och julmiddag. Fullt hus och fullt upp! När alla åkt hem och det bara var familjen kvar tittade vi, som de äkta supersvensktönar vi är, på sällskapsresan med Lasse Åberg. Innan jag gick och la mig beundrade jag alla fina saker jag fått.

juldagen åkte vi till kusinerna och drack glögg, fikade (i massor) och brände sedan bort alla sötsöker vi stoppat i oss genom att dansa runt granen (a) Hihi

Idag, annandagen, har jag jobbat. Inte så kul kanske men cash gillar vi ju alltid ;) Och jag och linda hade tomteluvor på oss och va så söta såå ^^



Kommentarer
Postat av: LINDSHE

cvasshhhh!! ;D



uppdateraaaa elin!! :D <333333333333333 vill läääääsa!!!

2011-12-30 @ 12:14:08
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0