Matte och andra bullar

Idag gick jag i skolan från 8.10 till 16.30. Jag anser det synd om mig, dels för att det är hemskt länge och jag hade sovit på tok för lite och dels för att de sista två timmarna spenderades med matteprov.

Hoppas provet gick bra - kanske, kanske inte. Vi får se.

Tyckte att jag väl förtjänade att äta lite...mindre nyttiga saker när jag kom hem (heheheheheheh)
Dessutom bakde vi på scouterna. Pepparkakaor och lussebullar. Vet inte hur mycket kakor i förhållande till deg det blev men jävla gott vare asså ;D 
Skäms nästan lite nu när min mage säger ifrån att jag åt lite för mycket pepparkaksdeg. Fast å andra sidan - kan man äta för mycket deg?

Nu är klockan mycket mer än jag både tror att den är och vad den borde vara.

Så natti natti på alla nattugglor^^


Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

läggdags! Fy på dig!!!



Jag somnade... halv 10 :D

2011-12-15 @ 06:46:59
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0