Kväll på Nype

Kvällen på Nype-nattklubb var jättekul!
Det var jag, Linda, Clara och Rebecca som drog dit.
Linda hade snackat med någon så vi skulle få stå i VIP-kön, men tydligen var våran VIP-kö samma som den andra vanliga kön så vi fick köa aslänge i alla fall :/ Surt

Det fanns tre dansgolv; ett typ hip-hip eller nått, ett med svensk musik och ett med typ the voice-musik. Vi höll väl egentligen mest till på det sista och största men jag hade gärna dansat loss lite till "svensktoppen" höhö

Trots att det egentligen kaske kändes lite ovärt att betala 120 spänn var det ändå på det hela taget en trevlig kväll. De andra lämnade mig inte ensam och jag behövde inte dansa med alltför många slisk-töntar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0