2011/12/21

För några timmar sen satt John och läste högt från min blogg med något tillgjord röst. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det? Är min blogg dålig? Borde jag stänga igen butiken och hålla mig tyst i en vrå så jag inte får så mycket skit av John? Men John, jag har faktiskt något att tillägga här: Läs inte min blogg då om det stör dej *snap!* ;)

Förutom att ha varit på scouterna och blivit nertrackad av John (men även garvat kopiöst åt annat samt haft julklappsutdelning)(och juste, Anna kom förbi oxå vilket var en trevlig överaskning) har jag shoppat i Täby C med Lizzie. Några fler julklappar blev det iaf, men fortfarande långt ifrån alla klara... :S Och i övermorgon är det faktiskt julafton! Tror nästan inte jag vill att det ska va det. Jag vill hinna längta lite oxå. Har varit så jävla mycket i skolan så jag har liksom inte hunnit fundera så mycket över det :/

Men nu är det som det är och det går inte att göra nånting åt.

Imorgon är det tänkt att det ska bli julbak :) Myys <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha! Slå honom från mig och säg att din blogg är awesome!

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0