Bilder: World Scout Jamboree 2011 Sweden

ÄNTLIGEN KOMMER BILDERNA FRÅN JAMBOREEN!!!!


156 länder representerades på lägret


Coola Lizzie visar pisoarerna. Bakom är vårtlägerområde...


Apmycket slanor hade de tagit fram (*slanor är pinnar man bygger med)


Tjusig kvällsol - de dagar det inte regnade


Lizzie o jag under konserten


Mitt personliga id-kort under lägret. Det gula molnet i höret betydde att jag bodde i "Summer(gul) - Visby(den runda ringen i)"


Mina märken man har på skjortan som berättar vart jag kommer ifrån, att jag är tjej och vilken avdelning jag är med i. Mitt avdelningsmärke var det med pusselbitarna. Det var roligt ända tills en kille berättar att pusselbitar brukar symbolisera att man är handikappad >.<


Japp, så mysiga var bajamajorna


Awesome kvällssol


Hihi, busig tjej (jag)


Massa flaggor (så jävla ballt!)


haha man ser iaf vilka som är svenskar x)


Coolaste brudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0