230811

Shoppade igår i stan med Linda efter att vi haft lite upprop och schemautdelning i skolan.

Det blev ett par vinter(!!!)skor från skopunkten, en tisha och en hoodie från Cubus. Nöjd med mina köp men hade ju såklart kunnat shoppa meeer (a)

 (nya skor från Skopunkten (a) )


När jag kom hem påminde pappa mig om att det var planerningsmöte för hur scoutgrupperna ska se ut i höst(!!!) så en halvtimme senare trampade jag upp till scoutstugan för att käka köttgryta, äppelpaj och planera. Det enda jobbiga var att jag hade ont i huvudet. Och jag skojjar inte. Efter typ halva mötet viste jag inte vart jag skulle ta vägen men var ändå tvungen att stanna en stund till och göra upp lite andra planer för bara vår grupp osv. När jag kom hem slängde jag mig på sängen och skrek åt pappa att "JAG MÅSTE HA EN IPREN!" Snäll pappa hämtade ipren, men det tar ju ett tag för den o verka så där låg jag på min säng med ett bultande huvud och tyckte synd om mig själv. Har aldrig haft migrän, men tror att det var typ så det är. Huvudet bultar, man tror det ska sprängas, vill spy, lite ostabil etc.

Nej, nog snackat om mina huvudvärksproblem, det är väl ändå ingen som läser :P



Idag ar första riktiga dan i skolan. Den längsta av alla dagar till på köpet. Fuck it. Tittade på Svenska hollywoodfruar när jag kom hem och baka scones. Tycker alla de där fruarna är väldigt elaka faktiskt. Jag har inget problem med att Agnes-Nicole är dum mot hon Mara som försöker ta hennes hund ("som är en av de finaste i sin klass") men när hon bá "de andra fruarna bara pratade om sig själva, jag satt ju tyst hela tiden" HA visst, gillade inte riktigt henne då... Inte den nya tanten heller, hon e fan knas i huvet. Riktig virrpotta med noll utstrålning. Mene det bästa va ju ändå när hon skulle ringa förnsterputsaren
"yes, I have to clean my windows, i'm going to have a lunch tomorrow. It's many windows, maybe 50 or so"
Och sen när de kommer och bá
"well, it isn't that many..."
"no, thats what i said, i said its a few"   HAHAHAHAHAHAH! Virrkärring!

Okej, nog pratat!

kiss 'n love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0