Make a cake

Idag blir det baka med sparrisarna (jag, min tjej, Linda & hennes tjej och kanske nån mer, vi får se).
Det vi tänkt är kladdkaka, chokladbollar och pepparkakor - fett svenskt :)

Sen blire avslutningsmiddag på Bambu Place på kungsgatan vid 8

Har även lovat min spanjor att jag vi ska promenera till sjön igen och hoppa studsmatta (det kan hon behova xP) så ja, det blir spännande när jag ska skriva mer på min presentation jag ska ha imorrn på samhällen... :/


love to you aaall!




Pepparkakor vi bakade med scouterna för ett tag sen...hehehe

Kommentarer
Postat av: Emil

Haha perverst ELIN!!! XD men fina :D

2011-04-12 @ 21:04:28
URL: http://blogboyyy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0