Hemma igen

Min hjärna ansåg sig till en början var kapabel till att gå till skolan, men när jag halvt svimmat ihop på badrumsgolvet tog jag mig en funderare. Jag bestämde mig för att hoppa över min första lektion, vara hemma på håltimmen för att sedan dyka upp lite senare, så jag inte skulle känna nån stress. Min förskyldning börjar så smått maka sig ut, men yrseln och "sockerdipparna" hängde i sig. Därför beslutade jag att helt hoppa över...

Så idag har jag faktiskt nästan inte gjort nånting mer än tittat på Tv, ätit lunch och gått en kort promenad för att valla fettvalkarna och få luft i lungorna. Ska försöka gå och lägga mig tidigt ikväll så jag kan försöka komma imorgn :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah ;D lite mer orange har kommit upp!

btw , läxa i photoshop från webbdesognen tills på torsdag. du kan nog lämna in senare;D

2010-11-23 @ 21:28:35
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0