Bloggtorka

Hihi jag gillar att jag får nååågra bloggläsare om dan även att jag inte skrivit något :P Tack alla som följer fast min blogg typ egentligen inte ens är intressant :P

Under lovet har iaf inte blivit mkt skrivet tyvärr, mne det har helt enkelt varit fullt upp ;) T.ex. har "mysrummet" i vår scoutstuga målats om av oss i  äldsta gruppen så att säga. Det blev verkligen jättefint! Min kompis har bilder, så hoppas kunna låna någon av henne och visa upp hur mysigt det blev - och kanske hur omysigt det var innan ;)

Har även hunnit med att shoppa pyttelite, träffa vänner och skratta hysteriskt åt inte ens roliga saker (typsikt mig).

Igår hade min vän Linda och hennes band Emeley spelning i Åkersberga, så ja, Rebecca o Tiger drog dit för att kolla. Ljudet var högt, Lindas band bäst och det fanns en godisskål med gratis godis som jag och Rebecca glatt länsade :] Tiger har bestämt sig för att ha sockerförbud en vecka så - tafflaff för henne! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0