Pennskrin #1

Idag på dagen var jag först på min grannes utställning där hon arbetat med mosaik och klätt olika krukor, vaser, bord etc. Är du oxå nyfiken? ta en titt på hennes egna hemsida!

Sedan åkte jag och mamma vidare till textilcentrum. Det är typ en av mina mys-favoritaffärer. Fast det värsta är att man nästan alltid kommer hem med mer än man tänkt sig, men idag lyckades jag hålla mig till lite lila trikåtyg och blixtlås :)

Nu under kvällen har jag med iver satt sprätt på de två blixlåsen jag köpte - det blev två pennskrin! :D Båda två i grönt, lite vårigt sådär ;) Dessa kommer troligtvis läggas upp på försäljning på min -ännu ej klara- hemsida.

Bilder på pennskrinen:
 (ej till salu)
 50 kr




Börjar inte ni oxå dregla lite??? ;)

Bild från textilcentrum Bild från textilcentrum Bild från textilcentrum
Bilderna tagna från textilcentrums hemsida


Kommentarer
Postat av: Linda

hejs svejs! :)

nu har jag lagt till dig som en länk på min blogg :) tjusigt tjusigt!

2010-05-09 @ 18:43:17
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0