Nagelfix


Dessa är mina senaste nagellack och lösnaglar!!! :D:D:D:D:D:D:D
Endast 29:- på ÖoB, hett tips! ;) Finns i massa andra färger oxå ^^
      (Stripers 8ml, Vanligt 15ml och lösnaglar även de 29kr)






Gjorde en ny design på mina naglar idag.
Till detta använde jag dessa lack, men jag skulle även rekomendera ett hudtonat och ett toplack oxå

 
*Börja med det hudtonade (fast det hade inte jag)
*Rita sen hjärtan med den svarta
*Fyll i med rosa
*Sen gjorde jag som #-märken på de större hjärtanen med vit

Kommentarer
Postat av: linda

sjukt snygga naglar elin! :D

men än så länge kan jag bara göra "stripers" rakt fram och inte måla något XD

2010-08-01 @ 21:53:13
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0