Handlat pyssel

Har inte hunnit (läs orkat) lägga upp bild på det senaste inom konst och kreativitet jag införskaffade för nån vecka sen :P Men nu är bilden här :)


- De två översta är akvarellblock - det ena från Panduro (100 ark/200kr) och det andra från Kreatima (12/40kr?)
- Sen är det en låda med akvarellfärger från BOX har jag för mig. Den övre raden med färger ingick och de andra har jag fått ärva av min faster.
- Vi har även tre penslar, även de från Kreatima
- och sist men inte minst en stompfer och ett knådgummi ;)

Fett nöjd!

Kommentarer
Postat av: cicci

BS.Håller med om att de är läckra, finns förklaringar på nätet, dock med engelsk text. Har inte kvar direktlänken och att försöka förklara på svenska är inte lätt. Rekomenderar att du söker efter coralling eller coraling. Eller russian earrings tror jag de oxå hette... Mvh cicci

2010-07-10 @ 23:02:25
URL: http://ciccissmycken.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0