En julafton utan klappar

Ja, så höll det nästan på att bli. Min kusin är nämligen sjuk och kunde därför inte vara med när vi firade julafton (stackars liten) och därför funderade vi på att vänta med att dela ut alla klappar tills vi sågs igen (öh typ imorrn) och dela ut dem då. Men det bestämdes iaf att vi skulle dela ut dem igår allihopa och hon får sina när vi ses :)

Eftersom jag inte gillar julbord är jag aldrig särskillt överentusiastisk till alla måltider. Det bästa tycker jag är att alla samlas, man ha trevligt, får och delar ut julklappar och ofc Kalle och hans vänner ^^

Måste säga att det trotts allt blev en lyckad julafton och många fina paket :) Inget gråt iår :P

Kommentarer
Postat av: lindshe- svart bälte i shopping!-

Stackars kusse ;)

2010-12-27 @ 21:28:16
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0