Paket^^



Även att jag inte fyller år förrän om några dagar fick jag ett paket hem i brevlådan idag - blev jättesuperglad!

Det var min brevvän på Nya Zeeland som alltid skickar fördelsedagspresent och julklapp till mig (jag skickar till henne oxå såklart). Blir så himla glad varje gång. Det är lixom alltid den där spänningen om "vad finns däri?" När man önskat sig saker på en lista kan man ju ändå ana vad som ligger där inslaget, men här, man vet aldrig säkert. Eller jo, till jul skickar hon alltid en kalender (love it!).

Denna gång fanns detta i paketet; grattiskort, penna + suddis, kiwichoklad och toffiepops. Popsen var jättesmaskiga. Kiwichokladen var aningens specielll kan man säga, kan inte bestämma om den va go eller iinte :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men åhh vad roligt med en brevvän från nya zeeland! har ni brevväxlat länge?



Jag har gjort ett inlägg som handlar om lastbilarna som åker runt med texten ABORT DÖDAR! Och så är det stora bilder på döda foster.

Vad tycker du om sån reklam för att lyfta upp ämnet abort?

Svara gärna i inlägget!

http://bitchens.blogg.se/2010/august/abort-ar-mord-tyck-till.html

Tack på förhand!



Hoppas du får en trevlig fredagskväll!

2010-08-27 @ 21:57:53
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Barbie

Ååh vad roligt att ha en brevvän! speciellt en som bor utomlands! Söta grejer :)

2010-08-28 @ 11:12:46
URL: http://thabarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0