Första dagen

Idag var första dan i skolan igen :( Dock hade vi bara upprop, fick böcker osv men ändå! Jag vill inte gå i skolan igen. Jag vet, man ska inte säga så för det är jättebra att vi får gratis utbildning i Sverige, men de behöver ju inte packa på oss så jädra mkt hela tiden. Jag minns ju hur ettan var, och alla säger att tvåan är mycket värre >.<

Naj, jag vill hellre ha sommarlov i några veckor till :]

Imorgon drar skolan igång igen på rktigt, men lektioner osv
Mitt schema är väl ganska okej, men det är inte spikat än (hoppas de inte ändras...)


Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att du gillade teckningen! Vad glad jag blir!! Tusen tack det värmer som bara den! Kram// Mia - MySketches

2010-08-18 @ 13:43:35
URL: http://mysketches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0