Dålig update

Oj vvad jag kände att det varit dålig uppdatering på sista dagarna. Men ärligt talat, jag har inte sustit vid datorn på hela helgen(fre-sön). Det var bara nu som jag var tvungen att gå in och arbeta lite på ett skolarbete samt kolla upp en grej för ett litet spektakel vi ska ha på scouterna snart :P Men det känns ändå faktiskt väldigt skönt att känna att jag itne är så beroende av att hela tiden gå in och uppdatera o kolla fb osv ;)

Idag har jag vaxat bilen :) Haha, min kusin kom över med sin mamma och så skulle de vaxa sin bil, så jag och pappa passade på att vaxa vår. Har aldrig tidigare vaxat en bil, så det var ju en ny upplevelse så att säga :P



Kommentarer
Postat av: da Lizzie

AHAHAA schööön bil!!

2010-08-23 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0