Helgen snabbspolning

Vad hände i helgen? Bra fråga!
 
I fredags hade vi först scoutledarplaneringsmöte. Sen fick vi för oss att dra in till stan och käka middag tsm, för att sedan dra vidare till en bar och avsluta med filmmys hos en av oss. Riktigt trevligt blev det. Lite spontant sådär ;) Dock hade jag ju gått upp kl 6 så när Beck äntligen skulle gripa skurken hade jag somnat :P Till råga på allt missade vi även nattbussen  hem, och den andra bussen va sen (y) tummen upp för alldeless för lång vakenhet!
 
lördagen firade vi Linnéa som dels fyllt år och dels var i sthlm denna helg (hon har egentligen flyttat till sydligare breddgrader). Först fick vi god mat hemma hos henne och sen satte vi oss på baren Retro och bara pratade. och det som var så faktastikt var att hela gamla gänget (utom linda) va med! vi har typ inte setts allihopa på hur länge som helst!
 
 
 
Så efter en massa barande (höhö ni fatta va ja mena va?) bestämde jag mig för att baka bröd på söndagen. Nom nom <3
 

Kommentarer
Postat av: DIYS

mys med bröd! :D lägg upp receptet :D

2012-09-28 @ 07:57:38
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0