Helg

Så jaha, hur har helgen sett ut då?
 
Fredag vare filmkväll med scoutgänget. Vi såg shutter island och jag fattade...inte överdrivet mycket så att säga. Sen skypeade vi med Karin som befinenr sig på andra sidan jorden - haha hon hade precis vaknat x)
Men jag var en tråkmås och drog hem tidigt för att sova eftersom jag var så extreeeeeemt trött!
 
Lördag. Kompis mamma fyllde 50 så först var jag där och firade. (jag hade på mig mina supersnygga nya klackskor som jag bara ääääääälskar!) Det var jättetrevligt med massa god mat och kul folk att prata med :)
Sen rusade jag i mina fina skor till bussen och åkte hem till Ellen som oxå fira födelsedag (dock ej 50 dårå) där vi hängde ett ganska bra tag innan vi bestämde oss för att dra ut.
Till klubben Sommar! bar det av där Familjen spelade (men vi tyckte nog helt ärligt att de var bättre när vi lyssnade på dem innan på youtube än live :/ ) Trevligt hade vi hur som helst ändå :D
 
 
Så idag har jag bara varit en tråkmåns och städat. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0