Hjälp?

Inte mkt hänt idag.
Sitter här med tuss i näsan och blöder näsblod (bara för att alla vill veta) och tittar samtidigt facinerat på min hand som har någon form av muskelryckningar och skakar frebrilt fast jag säger åt den att sluta. Wiiierdooo! O.o
 
Stannade hemma  från skolan idag. Har gått till skolan hela veckan fast jag varit sjuk och idag sa kroppen ifrån,  "Ingen skola för dig idag".

Så nu sitter jag som sagt här, ensam med min skakande hand som fortfarande inte vill sluta och lyssnar på chill-musik.

Såå att eehh, tagga högskoleprov imorgon då - yay!





Hur kommer det sig att underhåret fortfarande är spikrakt medan överhåret
superduper krulligt när man varit ute och det regna?
:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0