Såhär lite dagen efter...

Vaknade idag kl halv ett efter 12h sömn - vilket jag tror var verkligt välbehövligt!
 
Tog det mest chill, laga lunch och satt o läste.
 
Sen ringde Ellen och vi promenerade ett bra tag och pratade om det mesta som behövdes pratas om :P
Nu är jag hemma igen från Ellen efter att ha tittat på Gudfadern och ätit rabarberkaka. Filmen var inte riktigt som jag tänkt mig...men nu har jag iaf sett den och så var det bra med det :P
 
jag borde väl egentligen sova, men någonting får mig ändå att vilja sitta uppe framför datorn och bara titta på allas senaste uppdateringar på facebook...det är mitt liv, att följa andras liv. haha. patetiskt >.<
 
 
Crazy girl beeing booooored!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0