Regn, mys och tagg

Nu sitter jag ensam kvar här i soffan. Tjejerna har precis dragit hem och ingen är typ inloggad på fb att prata med. Ensam jävel...

Igår drälde jag mest omkring hemma och mådde som man gör bäst efter studenten :) Sedan ringde Flajset mitt och vi träffades efter middagen hos henne, tog en promenad i ösregnet, jag blev superblöt och var t.o.m tvungen att snylta ett par mjukisar, hehe. Sen åt vi melon och rabarberpaj och såklart pratade om allt mellan himmel och jord - som vanligt <3

Idag var jag först på studentlunch, sen kom Rhodosgänget hit och vi skulle planera en massa bra saker (fast...vi kom egenlitgen inte fram till nånting) och tagga (fast...jag vete fan hur taggade vi blev, höh) och åt kladdkaka (jaa, det gjorde vi faktiskt).




Taggad tjej? jarrå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0