Hemma efter Rhodos

Då var man slutligen hemma igen efter en helt underbar vecka på Rhodos med skönaste sällskapet, värme, sol, bad, party och galet roligt!

Känns otroligt tomt och tråkigt just nu. När man umgåts intensivt med massa människor 24/7 å så kommer man hem till tomhet och kyla. Då är det fan inte roligt längre.
Längtar tillbaks som fan. Det var svårt att åka därifrån. Extremt konstigt. Känns som en dröm. Det enda som faktiskt berättar för mig att jag varit där just nu är den skumma känslan av lycka, sorg och saknad och bilderna jag tittar på om och om igen från kameran.

Men man kan ju inte ha kul alltid. Fast lite längre hade nog inte skadat.


TACK FINA FLICKOR OCH ALLA ANDRA SKOJJIGA MÄNNISKOR FÖR EN UNDERBAR VECKA JAG SENT KOMMER GLÖMMA!!!

Mer bilder, beskrivningar osv kommer när jag träffat de andra och fått fler fina bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0