Utgång Sommar

Gårdagen började jag med att jobba. eftersom OS dragit igång vare relativt lugnt - men ändock väldigt varmt! Svetten bara rann och håret krullade sig mer än vanligt :P
Allt gick bra tills vi skulle räkna kassan och siffrorna först inte stämde. Det tog oss ett ganska bra tag att komma på vad felet var, men tillslut stämde allt iaf *puhh*
 
Sen åkte jag hem, fräschade till mig, inväntade Liselotte tillsammans med henne, tre tyskar* och en till kompis drog vi in till Sommar där vi även mötte Clara o Rebecca. Vi dansade, svettades och hade så jävla roligt hela kvällen - åtminstone hade jag det ;) En riktigt bra kväll blev det tillslut (efter endel, mer eller mindre stora, problem, haha)
 
 
 
 
*Nästa vecka åker jag på scoutläger, då kommer även vara med ett gäng tyska scouter på lägret. Några kom hit redan i förrigår och dem passade vi då på att träffa. På måndag kommer resten av truppen och de yngre barnen ska under de första dagarna bo hos olika svenska scoutfamiljer här och sedan göra lite egna aktiviteter fram tills lägrets start på lördag.
 
Därför vill jag bara passa på att i förväg be om ursäkt för extremt dålig uppdatering under de kommande två veckorna då jag kommer ha absolut fullt upp med tyskar o scouter osv ;)

Kommentarer
Postat av: LINDSHE

ååh vad kul elin! :D var sommar bra? vill också hinna prova det innan det stänger...

får se om tiden någonsin ska räcka till :P

2012-07-31 @ 06:48:37
URL: http://lindshe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0