Picknick

På bilden: Linnéa som skrattar åt Fabian för han har en peng i pannan, Clara o Louise glada, skuggan av min cykel och moi när jag fotograferar
 
Efter lite städning cyklade jag idag hela vägen hemifrån mig till Hagaparken där jag mötte Clara, Louise o Fabian, Linnéa kom senare, för att ha pick-nick. vet inte hur mycket just pick-nick det var, men trevligt var det iaf :) Vi åt bullar av olika slag (med delade meningar om vilka som va godast), vattenmelon och spelade Uno (hur länge sen var inte det liksom!?). Vi funderade även på vilket som är det finaste språket, övade våra norska-kunskaper och kom fram till att de snyggaste människorna nog bor i Sverige/Norge :P
 
Efter att jag cyklat hela den långa vägen hem igen, ätit middag, chattat lite på fb och sett Morden i Misommer (!!! <3 <3 <3) & lite ghost whisper ska jag så snart krypa till kojs med mina myggbett ;)
 
 
 
Längs Brunnsvikens gångbana (som jag råkade cykla på för jag hittade inte så bra...)
 
Mina nya sandaler jag härmade Linnéa med att köpa på Rhodos
(tyvärr är de något förstora, mina fötter ser ut som ankfötter och bilden blev dålig, men ändå:))

Kommentarer
Postat av: Teresia

MM in my heart. Bästa serien någonsin <3

2012-07-04 @ 02:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0