Marshmallowmys på berget

Efter jobbet igår kom härligaste Lizzie hem till mig. Efter massa grillkorv, jordgubbar & glass lassade vi filtar, liggunderlag, grill och godis på min cykel och begav oss till ett av bergen nere vid vattnet - mitt favoritberg!
Scouter som vi är lyckades vi (tillslut) få fyr på den envisa och kanske aningens gamla engångsgrillen och kunde få våra efterlängtade marshmallows. Efter tre stycken var det inte kul längre >.<  :P
 
 
 
 
 
 
 
Helt plötsligt och mycket oförberett kom en regnfront insvepande och vi lastade snabbt ihop alla grejer och kastade oss på cykeln. I ilfart försökte vi överlista regnet som förföljde oss och tyvärr hann ikapp. Det blev till att mellanlanda i en busskur (Y)
 
Efter ytterligare lite kakor, bullar och torkad frukt knalla vi hem till mig och avsluta med mys, ljus och filtar i källarn :]

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Å DET VAR SÅ BRA

2012-07-02 @ 19:29:56
Postat av: LINDSHE

mmm va mysigt! :D jag vill okcså grilla mashhmallows! :D

2012-07-02 @ 19:58:23
URL: http://lindshe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0