Mi fin de semana

Hola chicozzz! Que pasa?!

Sitter och lyssnar på diverse spanska barnprogram på youtube blandat med spansk radio för att förbereda mitt spanskasinne på att skriva inlämning...sucks. Men jag har hittat en toppensida med massa roliga spanska kanaler :D happy

I fredags var jag som sagt på avskedmiddag hos en vän, det var jättetrevligt (TACK SÅ MYCKET!) Vi käka taco och kolla på film (horrible bosses, red riding hood & nån konstig som ingen förstod). Jag tyckte som vanligt att allt var läskigt och låg för det mesta under filten och tröstade mig med godisskålen.

Vill nu egentligen skriva allt jag borde göra...men eftersom det är ingen som orkar läsa om sånt så jag låter bli ;)





Kommentarer
Postat av: LINDSHE

hello bääästtaaaa elin! :D



yes, underbart kul, men krossade mångas hjärtan.. attans! :(



haha yes, fotografen var så jäkla trevlig och söt, men han har annat jobb att fixa idag så tror inte bilderna kommer upp förrän om någon dag kanske ;d hoppas på imorn!!! :D yeeeahh pusssss

2012-02-05 @ 12:26:58
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0