Körlektion

Hade min allra första körlektion idag. Snacka nervöst. Men så tänkte jag, "det är ju ingen uppkörning, jag ska ju egentligen bara visa vad jag kan". Så med den inställningen satte jag mig bakom ratten tidigt denna morgon och körde runt, runt, runt i traktens rondeller.

Min lärare var jättetrevlig. Såklart det är lite stelt; man sitter instängad i en bil med en total främling och förväntas samtidigt som man koncentrerar sig på att inte köra av vägen och krocka med de andra bilarna, vara trevlig och hålla en normal konversation med denne okände människa. Galet.

Men, jag krockade (hör och häpna) INTE. Kanske hände att jag körde lite för fort och fick ett och annat kärringstop, men vem råkar inte ut för det lixom? :P Men tyckte ändå att det gick hyfsat bra faktiskt :) Såklart saker att öva på, men det kunde ju varit värre...



Tuuut tuuuuut! I fortsättningen måste du hålla ögonen öppna för denna galning ;) See ya on tha roads!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0