Dagens läge

Åt sjuuukt mkt frukost och känner mig mest som en uppsvälld ballong.

Pluggar religion men förstår inte arabiska så det är ett litet men betydande problem.

Hade en mysig kväll med fina flickor igår. Vi tyckte väl iof alla bidragen till melodifestivalen var dåliga och Flajs sov mesta delan av tiden. Jag rapade konstant och Ellinore fixade mysstämning. Och vi tjockade grymt mkt!

Sov relativt länge men är ändå tröttelitrött.

Ska på lägermöte inför sommarens läger senare idag. Mindre tagg.


Nu borde jag äta lunch för att följa mitt påhittade schema och hinna med allt idag. Men som sagt är magen fortfarande full med frukost, vilket alltså är ännu ett problem :/


Tack o hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Sofia

Avlsutar tävlingen idag, var gärna med och tävla :D

http://byfia.com/2012/february/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

2012-02-19 @ 13:22:34
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0