240812

Härlig dag!
 
Började med att träffa käraste Felicia efter lunch (eller kanske före lunch för min del...) och vi som vanligt bara snackade. Tog en promenad ner till Edsviken där vi satt på en bänk och lökade i solskenet tills vi kom på att man kan ju bada fötterna - tumme upp! Tyvärr råkade det komma en båt och en våg och så plötsligt var jag blöt om ass'et :)
 
  
 
  
 
Sen på kvällen möttes vi upp igen och åkte in till Daam där hennes kompisar bokat bord. Men tyvärr blev vistelsen inte så lång. För strax kom Clara o Rebecca och vi drog vidare till ett nytt ställe, Le Que. Där fick vi först varsin gratis drink och sen kunde vi dansa heeela natten lång. Typ. När vi tröttnat på det/var alltför hungriga för att kunna stanna kvar langade vi en donken och sen åkte alla åt sitt håll. Jag fick sällskap till Danderyds sj me Clara och efter en halvtimmes väntan kom våra respektive bussar och jag kom hem lite drygt efter 4 :) Kul kväll!!!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0