aaaajjj!!

Detta inlägg skulle postats igår, men då lagga datorn så det funkade visst inte



Var igår hos tandläkarn och hämtade ut min nya bettskena för överkäken. Tog ju ut min tandställning i höstas, gjöt två skenor för att tänderna inte skulle flytta tillbaks sig. Hade som först två veckor och sen bara på natten.
Men så märkte jag att tänderna börjat flytta tillbaks sig, så jag ringde och fick tid för att gjuta en ny överskena.

Hämtade som sagt ut den igår och nu har jag jätteont i mina tänder eftersom skenan drar tillbaka tänderna :S 


Tyck synd om miig!!! :P



Min skena



Ser ut ungefär som blekningsskenor för när man bleker tänderna :P

Kommentarer
Postat av: cindy

åh vill också ta av min nu !^^

2011-01-30 @ 15:29:14
URL: http://ladybui.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du i dem hela dagarna eller bara på nätterna?

2011-01-30 @ 20:52:08
Postat av: humpafunkyouknow

vad cool den ser ut! jag skulle också skaffa men min tandläkare vill typ inte ge mig.. jag brukar trycka ihop mina tänder när jag sover och det är inte bra så jag skulle kunna behöva ha en sån där, fin blogg!

2011-02-03 @ 21:00:20
URL: http://humpafunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0