SACO-mässa och shopping

Dagens eftermiddag spenderasdes på "södra sidan stan" dvs först i Älvsjö och sen på Södermalm.

SACO-mässan är typ som gymnasiemässan fast med högskolor och universitet som utställare. Man går runt till olika montrar med olika högskolor, tar kataloger, pratar med elever och får gratis godis :) Jag är ju så jäkla inriktad på vad jag vill bli, så sprang runt till alla möjliga ställen där jag kunde tänka mig att det fanns och ställde frågor. Dock fick jag reda på att antagningspoängen är EXTREMT hög för alla sånna utbildningar så...njaa, vi får väl se... hoppas, hoppas, hoppas!

Sedan åkte jag, Linda, Clara och Rebecca till Götgatan och fikade och hade hur mys som helst. Och på det en liten, liten shoppingtur där jag tror alla utom Rebecca? fick med sig något i påsen hem ^^
Jag köpte en grå kofta på sänkt pris på Gina samt en sån mag-t-shirt.

Börja läsa igenom snart?




Dagens minus: *påsen med alla jävla kataloger var jobbig att bära på.
                        *Alla seminarier på mässan hade redan varit när jag kom :(

Dagens plus: *Fick massa bra info (och reklamgodis) från skolorna. 
                     *Köpte den gråa koftan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0