SchlappySunday

VILKEN STORSLAMSEGER VI TOG HEM IGÅR!! Jiiiises! Det var helt galet, allt va så kul och Loreen va amazing, 'you're a-a-a-a-amazing'... (a) hehe...

Hade iaf en underbar kväll hos Clara igår medan vi hejade på Loreen för fulla muggar och käkade popcorn och godis. Det var typ superspännande - tills hälften av länderna röstat och man lite smått började inse att vi FAKTISKT skulle ta hem segern i eurovision 2012 (har btw 2012 inte varit ett väldigt bra år??)

När jag loggade in på fb idag - haha - jag hade inte ens beehövt titta på tv'n, det hade ju räckt att bara läsa där om vad som hände och hur bra alla va, hah!


Idag har jag faktiskt inte varit så duktig och gjort så mkt, hehe, bara solat (fast blir ju aldrig brun ändå) och fixat med den lilla kaninen ^^ Söööt

Efter middan ska ja ut me Ellinore på fotopromenad, det kommer bli fetaste najs B-) coooolt


 
Bild från fotopromenad med Isabelle förra året
På bild: Jag
Fotograf: Isabelle
Kamera: Canon 450D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0