Lakrits

Har just pressat i mig en kopp lakrtiste. Det var skitäckligt. Höll på att spy. Men det är till min fysiologiska undersökning i naturkunskapen, där jag undersöker om lakrits kan höja blodtrycket.

Har även tvingat i mig min bror en kopp. Fast tror inte riktigt han fattar grejen. För dels vill han inte dricka upp allt (okej jag vet det var pissäckligt) och dels så kommer han springades upp för trappan stup i minuten och frågar om vi inte ska ta trycket snart >.< man ska ju sitta stilla!

Nu fick jag iaf ont i huvudet. Vet inte om det beror på lakritsen (hmm, interssant, kanske skulle ha med) eller det faktum att min hjärna är överansträngd. knepigt.

Nationella prov i eng B idag. Haha! Alla som känner mig vet hur min engelska är ;) Hade först muntliga delen - tror den gick ok iaf. Sen läs - vet ett fel jag har säkert, sen får vi väl se hur det gck med de där gorillorna... :P Hör - vet inte om min klass är ovanligt dum eller om den delen faktiskt var svår, men alla höll iaf me om  att saker och ting var lite oklart xP

Så ikväll då; skriva redovisning och lite labb (förhoppningsvis)
Har käkat så jävla mkt yoghurt, men är fett trött ändå -.-



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!



Jag har dragit igång en tävling på min blogg i samarbete med BrilliantSmile gällande deras senaste produkt på marknaden - BrilliantSmile whitening boost toothpaste.



Du har nu chansen att vinna 1 av 4 tuber och tävlingsreglerna är väldigt enkla. Direktlänk till tävlingen: http://jenniemariajohansson.se/2012/may/utkast-maj-8-2012.html



Hoppas du vill vara med och tävla!

Ber om ursäkt om du inte vill ha tävlingstips!



/ Jennie

2012-05-10 @ 15:44:00
URL: http://jenniemariajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0