Fucking fantastic!

Woho, TAGGA att på "bästa dagen i mitt liv" ska det bli SPÖÖÖÖÖREGN!! Yes...bästa dagen i mitt liv vare - jag kommer bli sjuk :( Det känns ju jävligt härligt. Tack vädergudarna! ;)


Idag har verkligen inte hänt mkt, hade ju typ inga lektioner, så tog mig en sovmorgon och åkte därefter upp till skolan för att snacka lite betyg med lärare och rensa mitt skåp. Käkade lunch och åkte hem :) Nice!

Under eftermiddagen har jag städat :P

Igår hände heller inte så mkt, eller jag fick reda på en massa betyg och det var ju mer eller mindre chockartade upplevelser, haha. Annars segling på kvällen med "mini"scouterna - de var såå duktiga! Själv satt jag i motorbåten och tittade på :D


Jag njuter av segling, från förra året, höhö...charmingt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0