Fredag och proooov

Dagen idag börjades med ett nationellt prov i matte C, innan dess laddade jag med kaffe och bananer! Tagg!
Trodde fan inte man kunde va taggad på ett matteprov men shit, jag va verkligen helt på - nervös såklart - och bara skrev och skrev och skrev. Gal1  x) Va åtminstone lättare än jag trodde det skulle va - puuh!
+ det var (förhoppningsvis) mitt sista prov EVEEEER!! Asså herregud...

Sen stannade jag efter skolan och arbetade (nästan) klart med mitt formarbete, ett spel jag hittat på (som för övrigt är extremt tråkigt och egentligen inte ens spelbart). Men satt iaf kvar och jobbade :/ Missade i.o.m det den bästa solen eftersom jag typ nyss kom hem...

Ikväll kommer iaf bli awesome, ska promenera med min älskade Flajs <3
Så jävla härligt med långa sommarkvällspromenader och bara prata om allt som är värt att prata om plus lite till x) Woooonderful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0