Roliga orter och god smoothie

Omg jag tror jag dör! Åt just en så jävla go smoothie. Haha! Kanske inte så mycket att hänga i julgranen, men ärligt, den var extreeeeemt god! Den bestod av hallon, blåbär, banan och vaniljyoghurt - riktigt mmmmhm!


Idag har skolan varit fett chill fast jag har varit trött. Hade redovisning på svenskan om Svenska Ortnamn. Kände att jag kanske inte alltid följde manus helt - sa lite fel ibland - men klassen verkade iaf ha kul :P



Detta är en ihopplockad karta med olika roliga platser runt om i Sverige, några av dessa var med i min redovisning.



Ikväll är det pizzabak me scouterna. Jag vet inte hur länge jag längtat efter pizza - hur länge sen var det inte man åt det? Ganska onyttigt okej, men någon gång om halvåret borde man ju få unna sig ;)

Dagens...

...outfit: Jeans, tröja, kofta, converse

...väder: regn

...bästa: min smoothie

...sämsta: jag skulle inleda min presentation med "idag i värsta språket" men kom bara till "idag...vad hette programmet nu igen?" innan jag glömde bort vad programmet hette >.< Piiiinsamt

...känsla: trött + stressad = ångest

...höjdpunkt: pizzaaa...*dreggel*

...ordspråk: "Går du långsamt hinner olyckan ifatt dig, går du fort kommer du i fatt olyckan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0