Högskoleprovet

Idag har jag spenderat hela min lördag - nästan - med att sitta i skolbänken och ha prov. Yes...

Knallade dit i snöstormen, kvart i 8.
Skrev proven mellan 8.20-16.20  - en heldag kan man verkligen säga.
Knalla hem igen helt koko i skallen.

Vilken tur att jag hade Tessan o Gösta där som kunde ge min moraliskt stöd i pauserna. Synd bara att de var mkt bättre än mig :P

Men det var inte så jobbigt som man trodde, såklart hade jag ju tidspanik som alltid på prov och det var helt galet många uppgifter, men ändå realtivt chill. Hade trott det skulle vara jobbigare.
(okej nu ska jag inte sitta här och säga att jag tyckte det var enkelt för jag har kollat facit och jag "sköt ju inte rakt i kysset" så att säga, verkligen inte)

Lättad över att allt var slut knallade jag glatt hemåt sådär vid halv 5 med solen skinande i ansiktet.

Trött som en degklump i skallen har jag sen bara tittat på tv (scrubs! <3) och tröstätit godis (det är faktiskt lördag).

Nu ska jag inte plugga mer idag utan fortsätta äta godis tror jag och sen är det dags att släcka ner för earth hour - som den äkta scout man är! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0