Happy Birthday night out

Yaay! Underbart kul kväll igår me alla coola brudar <3

Rebecca fyllde 19 vilket vi firade genom att få komma heem till henne, äta skitgod middag, ge bästaste finaste presenten och sedan dra ut till Nattklubb Amnesia.

För ovanlighetens skull var vi alla brudar från vårt lilla tjejgäng vilket inte är alltför vanligt när vi går ut (alltid någon som är bortrest, sjuk eller inte kan) plus Rebeccas två andra sköna cheyor ;)
Vi hade jättekul, eller jag kan ju såklart inte prata för alla, men vad jag förstod hade alla grumt kuul och det var bara att dansa, dansa, dansa!

Efter dans och massa skaka rumpa drog vi till Burger King och sen hem till Beccis igen för att sitta uppe och ha tjejsnack till 5 ^^ Mys!


BildBomb som alla älskar...


Lycklig tjej me finfin paketkorg :)


Alien? Nej, ta't lugt, det är bara Clara som äter godis ;)


Man skulle kunna tro att man hamnat på fjowtiwzfewzt :O


Skaka rompa, skaka rompa, yeah yeah                    Så sööööt! (säg till om du hatar mig för detta)





Det är inte klokt hur mycket jag vill gå och lägga mig just nu. Liiite för liiite sömn - hej! Men nej, det får jag inte! Måste. Fixa. Lite. Saker. Först. Suck.

Kommentarer
Postat av: LINDSHE

haha jag fick inte vara med :/ buhuuuuu

2012-03-19 @ 20:25:31
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0