Plugga? eh, nej tack

Det är verkligen facinerande hur min hjärna gör allt för att jag ska slippa plugga.

Hade bestämt mig för att idag skulle jag ha en pluggdag och få undan liten äckligt skolarbete som ligger här och dammar. Men så fort jag har satt mig här så kommer jag på att jag måste kolla upp en grej i skolkatalogen. Sen skulle jag ju skicka ett mail till scouterna också... Och inte glömma kolla upp den där personen på facebook... Eller fundera över hur jag ska möblera mitt rum... Eller gå in och titta på pepparkakshus istället för på annan arkitekturhistoria... Sen blev jag lite hungrig också... Suck.

Dum flicka.




Sitter och ritar i paint gör jag oxå fast jag inte får...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0