Nytt år och frusna tår

Känner att jag pliktskyldigast borde uppdatera om min nyårskväll. Varsågoda:

Vi började i Mörby, jag Felicia och Ellinore, där vi köpte godis och blommor (haha, fy fan va intressant). Sen mötte vi Clara och Louise på Roslagsbanan och åkte vidare till Linda :) Woho!

Rebecca och Linnéa droppade in med tiden och vi fick fina fördrinkar av Linda ^^
Kalaset fortsatte med Tapas (seriöst, det var hur mycket mat som helst!) Tack Lindas föräldrar! Och det var verkligen jättegott, mums. Till efterätt blev det moussetårtor från jobbet/Caféet som Linda tagit med.

Sen  var det typ panik för vi skulle på en fest, men sen skulle vi inte det och det blev väldigt confusing moment. Så vi tog en promenad i området istället och vände hem lagom för att värma upp oss och gå ut igen och titta på fyrverkerier och dricka rosa(!!!) champagne :)

När vi en halvtimme senare skulle ta en buss för att åka in till stan blev det lite panik igen - för vi hitta inte rätt busshållplats. Men vi hade tur och busschauffören var snäll. Han stanna mitt i gatan och plocka upp oss (Y) Tyvärr missade vi tåget preciiiiis i alla fall så det verkade ju inte ha spelat någon roll egentligen för vi fick stå på station och vänta i 30 min = bajsakallt om fossingarna och benen :/

Sen in till stan lämna grejer hos Rebecca, träffa konstiga människor på t-banan. Men som en  ängel nedstigen från himlen ringde Ronald och vi fick en anledning att lämna dom (pffhhuuh). Sen hängde vi hos Ronald tills vi åkte hem till Rebecca igen.


Kort sagt: en rörig, men jävligt rolig natt :D




Nu väntar vi bara på bilder från Ellinore och Rebecca...

...men så länge snyltar jag på en bild från
Lindas blogg (a)

Ellinore, Felicia, Rebecca, Louise, Jag, Linnea, Clara

Här är bilder från Rebecca







- den klassiska hissbilden, såklart -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0