Jobbat

Jobbat idag. Inte så mycket folk. Väldigt lugnt faktiskt. Så det blev mest att städa. Inte för att någon kommer se att jag tagit bort lite sockerfläckar i montern eller letat fram locken till de små plastkopparna eller torkar av under brickorna till kondisbitarna, men det fördrev tiden i alla fall.

Imorgon börjar skolan. jag är deprimerad. vill bara vara hemma, bli heeelt frisk och möblera om klart i mitt rum. Men tyvärr måste man plåga sig igenom en sån där jobbig dag och dessutom kommer jag behöva ta en massa jobbiga beslut ang. typ höjd på hylla i mitt rum.

MMEEEEEEEEEEEEEEEES

Kände bara för att skriva det. Knäpp tjej. Jag vet. Och konstig (a) . Kanske?

Hade just en flumig argumentation med mamma som gällde att jag måste byta lakan. Asså ja okej, det är ju fräsht med rena lakan när man duschat osv, men  gamla lakan är så himla mycket mysigare. De har liksom den där hemtrevliga doften (än så länge åtminstone, de har inte kommit till den där skabb-gränsen än) och är alldeless mjuka. Inte hårda och frasiga som nya lakan. De har liksom lagt sig precis sådär som man vill ha dom, bara att krypa ner och smälta in i den redan gjutna formen så att säga. Nej, jag vill fortsätta sova i mina gamla lakan. Punkt



Miffo?



Okej, detta inlägg började som ett normalt inlägg och ended up med att handla om lakan och miffon. Haha! Bra tjejen, bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0