Irriterad

Blev inte så mycket till inlägg idag. Har inte hunnit och nu är jag för jävla trött.

Gick i skolan mellan 8-16. Kom hem. Duscha. Hann skriva fem meningar på min uppsats. Middag. Scouterna. Var tvungen att stanna lite extra för vi ledare hade en del saker att diskutera. Sen hem. Fortsätta skriva satans filosofi-uppsats.
Men det bästa är nästan ändå att vi fick läxan i måndags och han sa "uppsatsen ska in på onsdag". Alla trodde ju såklart då att den skulle in under onsdagen, men se nej. Han ville tydligen ha in den redan nu, tisdag kväll. Så för 5 min sen blev jag som hastigast klar och kunde kasta in den.
Men jag tycker inte han får klaga om han nu ger den till oss ena dan och förväntar sig den var inlämnad den andra.

Men nu är jag extremt trött (när ska jag hinna sova om det tänker fortsätta såhär hela tiden?) så natti natti till folket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0