Grattis Tessan - på Ace

Loggade in nu och såg att jag fått asmånga komentarer. Hur kommer det sig? Ingen aning - nån som vill berätta? :P


Igår var det happy birthday för Tessan. Vi började hos henne, åt god middag, åkte vidare till Ace och dansade the asses off! Wihoo! :D :D :D :D Det var jättekul, inte riktigt den musik jag brukar tycka om att dansa till men det funkade.
Drog hem ganska tidigt eftersom jag dels kände att jag har lite att göra idag och dels för att det mest troligt blir utgång ikväll me, fast med tjejerna o Fabian (haha!).

Åh, hatar när helgen bara går och man inte har fått nått gjort :/

Nu ska jag promenera eftersom Flajs dissade mig och gymmet idag (det är okej Flajs!!) och sen typ plugga lite - om jag inte fastnar i något annat dumt som vanligt...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0